Ehhmm..

Hej!
Jaa vart ska jag börja..
Länge sen nu.
 
Tänkte börja blogga igen för att skriva om nånting tråkigt och kanske roliga saker.
Tänkte försöka iallafall. Få in rutiner på mitt liv funkar inte riktigt ibland.
Bloggen är en rutin som jag inte fått in, sova i nån ordning är en annan..
Men det jag absolut inte kan få nån ordning på i livet är TRÄNING!
Yey!
 
Jag ska börja mitt (1002) "nya" liv imorron hade jag tänkt och blogga om det.
Tråkigt.. Nå jävulskt men tänkte (försöka) slänga in lite nagelbilder också.
Bloggning om träning är mest för min egen skull så jag ser om det går dåligt för mig eller bra.
 
Jag ska försöka göra det till rutin, träningen alltså.
Nu är jag less på icke rutiner,
på att alltid tänka på vilken tröja man ska ha så inte magen putar ut så mycket,
byxor som nöts upp mellan benen efter några användningar,
titta på kläder och tänka, damn.. skulle va så het i det där om jag vore smal,
låtsas andas normalt efter man gått uppför en backe fast man i själva verket håller på kvävas..
och så vidare..
 
Jag ska försöka, på riktigt.
Jag brukar börja träna, men suger på att fortsätta.
 
Då jag inte kan få tag på, eller har råd med en personlig tränare måste jag ta tag i detta själv och det SUGER!
 
Nu har jag skrivit ett jävligt tråkigt inlägg. Let's begin!!
Imorron..
 
Hej då du-blir-vad-du-äter-Isabelle
Säg hej till framtida I-used-to-be-fat-Isabelle! (förhoppningsvis)
 
Ps.Gärna lite stöd tack och gärna recept på fettsnål mat! :)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejja!
Ska bli roligt att följa dig :)
Bara du väl bestämt dig så kommer du fixa de!
Hör av dig om du vill höra lite hur jag gör i mitt "nya" liv.
KRAM

2012-10-22 @ 10:01:13
URL: http://erikaimalgovik.blogg.se
Postat av: Nadja

http://se.worldofshape.se/blog/stefan/

Där hittar du massa recept på bra mat - frukost, lunch, middag och mellanmål.

Lycka till, du kan ju komma hit och träna med mig någon dag :)

2012-10-22 @ 11:41:52
URL: http://www.lillsjonasets.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0