Dag 3

Nu har det gått 3 dagar sen jag börja mitt fartfyllda äventyr i mitt "nya" liv.
Går strålande bra! Utan att skryta.
 
Maten funkar perfekt, är inte tokhungrig hela dagarna som jag trodde jag skulle va.
Träningen går utmärkt, idag klarade jag av mer än jag trodde faktiskt :)
 
Ställde mig på vågen imorse och det visade bra siffror, hade trott på mer faktiskt.
Eftersom jag har glömt och kolla vikten innan jag började fick det bli idag istället.
 
Dagen flyter på bra!
 
Teoriprov i CE godkänt, Check
Dagens träning, Check
 
Nu taggar jag inför tatueringssittning nr 2 ikväll, CHECK!
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Vars tatuerar du dig ? :)

Svar: Hos en tjej i lycksele :)
Isabelle

2012-10-24 @ 22:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0