Onsdag

Nu när förra inlägget handlade om bugg så vill jag gärna fortsätta skriva om dans.
Nämligen....
Gnussa! (Jag tror det heter så)

Vem uppfann denna dans?
Vad går den ut på. Jag menar..
Stå nära varann och gnida sina svettiga pannor mot varandra.
Det gäller ju bara att man har ett dussintal minttabletter!

Skulle nån börja gnussa med mig skulle jag ju direkt tro att han vill ha mig!
Helt ärligt alltså.
Mitt självförtroende skulle ju skjutas i skyarna efter en kvälls gnussning!

Men sen upptäckte jag småjuckningarna i dansen i somras!
Såg ett par som stog med sina pannor mot varandra och hade juckande rörelser.
Det kanske är då man flörtar med den andra genom den lilla rörelsen.

Jag måste studera denna dans närmare. Den är för mig ett mysterium!

Titta bara på denna bild (från google)
Skulle ni kunna gnussa utan att tro att killen stötte på dig!
Nää inte jag heller!

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Ha! Ha! Det ser faktiskt helt sjukt ut tycker jag. Å hur i hela friden håller man takten?

2012-01-11 @ 22:54:34
Postat av: Isabelle

Eller hur!

2012-01-11 @ 22:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0