Born to be alive!

Jag har hittat ett sätt som håller mig ifrån shoppandet och den tråkiga dagen!
Ni förstår när jag har tråkigt kommer shoppingbegäret.
Men iallafall svaret är..

Youtube! :)
Det håller mig sysselsatt och sen lär jag mig en massa saker.
Win-win!

Har idag lärt mig denna uppsättning om man vill kalla det så.
Kanske inte så avancerat men jag lärde mig nått nytt iallafall! :).

 

Btw!
Tackade nyss nej till och va med i ett lotteri där jag hade chans att vinna 12 miljoner..
Jag som skulle bli miljonär!
Grejen va att jag behövde betala 200 och hade bara 30% chans att vinna..
Det är en big deal right there!!


Kommentarer
Postat av: Margarin

Fan vad schnyyyggt! :D

2012-01-22 @ 17:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0