Ojojoj!

Fick just mitt livs chock!

Är hemma i Åsele och skulle ut med zorro.
Jag stog på gräsmattan intill vårat hus sen hör jag nånting mot altan, det lät ungefär som när snö far av från taket.
Sen titta jag bak och va står där!!
En STOR vit hund! Typ en schäfer såg det ut som. (han hade sprungit ner från trappan det va de som lät)

Tänk er ungefär som att du skulle möta en varg..
Jag fick världens största ögon och typ gapa och stog blixt stilla i några sekunder och tänkte nått i stil med "ÅH SHIT".
Han skällde lite och jag såg framför mig hur han skulle hoppa på oss och slita oss i stycken. Typ!

Jag fick tillbaka min rörlighet så jag drog stackars Zorro så han höll på strypas och hunden följde efter oss.
Tur det va nära till dörren!
Ännu mer tur att jag i sista sekund valde att ha Zorro i koppel.

Inte roligt att möta en sådan "best" mitt i mörkret!

Kommentarer
Postat av: nadja

haha, vems hund va de då? :) va de en vit schäfer?

2011-11-25 @ 00:32:51
URL: http://obeka.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0