Jo men så att..

Nu har jag bytt tillbaka till min gamla hederliga mobil!
Som ni kanske kom ihåg så tappade jag ner den i golvet så displayen sprack.

Jasså ni kom inte ihåg.. Titta HÄR då!

Men iallafall så har jag bytt igen..
Först tyckte jag min gamla va för stor.
Nu tycker jag den nya är för liten..

Aldrig kan jag va nöjd..
Men Kenth blev nöjd han fick ta min andra för hans funkar inte längre.

Va gör man inte för kärleken...

Gjorde en passande bild för inlägget.
(Passa på att kolla in vilka fina gardiner vi har!)



Tack och hej, förgätmigej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser inga gardiner :)

2011-12-19 @ 21:38:36
Postat av: Anonym

Right behind ya!

2011-12-20 @ 00:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0