Nya filmer!

Har sett tre nya filmer sen i torsdags som jag måste tipsa om.

I torsdags på båten såg jag Cornelis, trodde att den skulle vara bättre men de va bara låtarna som va bra tyvärr.



2 trubadurer av 5

Sen såg jag och bror på Kings speech, lite seg från början men annars rätt okej!



3 kungar av 5

Igårkväll såg vi en film som jag längtat efter och se länge. True grit! Mest för att min favorit Jeff Bridges är med ;). Dåligt slut men annars tycker jag ni ska se den.



3 (kanske 3,5) sheriffer av 5

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag vill se bilder från jobbet Bella!

Mera postväska och postkläder på bloggen! :D



2011-05-04 @ 23:17:46
URL: http://nusseliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0