Tisdag

Ojojoj. Tiden bara rinner iväg, fick ett sms att det va ungefär en månad sen jag skrev nånting sist.
Tack jocke!

Det har hänt saker. oj va det har hänt mycket. Men kan berätta dom två bästa.

Ihelgen va jag på Volbeat och man kan ju inget annat än åh bli kär!
Och det vart jag.
I den här killen :)



Nu väntar jag bara på bröllopet. Den som vill komma säg till!
Stort bröllop blir det :).

Men det lär inte ske än för han är ju ute på turné så i söndags hämtade jag en annan kille och han gillar mig! På riktigt.
Han förföljer mig. Vart jag än går så går han efter. Härliga tider.

Zorro. The one and only!


Kommentarer
Postat av: linnéa

GUD VILKEN SÖT!!! DELA MED DIG! JAG VILL OCKSÅ HA!

2010-10-21 @ 14:58:06
URL: http://colourofdolor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0