Torsdag

Jag har inte haft tid att skriva några inlägg. Vi har hållit på med lägenheten eller haft nånting annat och göra varje dag sen vi flytta hit. Vi hade fint förra helgen, fast då for vi på ikea och då såg det lika jävligt ut igen.
Men nu är vi back on track!
Jag har tagit bilder, men jag vet inte riktigt vart min kabel är till kameran. För jag har inte hunnit packa upp allting som är i mitt rum än. Men snart, alldeles snart kanske mitt rum också blir färdigt.

Det har hänt massa grejer sen jag flytta hit, eller inte en massa men några iallafall.
Idag va vi på Örnexpo och kolla på Niclas Wahlgren och Laila Bagge Wahlgren, det va väll inte så himla roligt. Men imorron mina vänner, det är imorron det händer!
Min man eller framtida man kommer hit och ska uppträda! Han vet bara inte om att jag finns än men det ordnar sig!

The one, the only, my man! Calle kristiansson


Jag vet inte vad jag ska skriva mer. Vad vill ni veta?

Eller jo en sak kan jag säga. Sen jag flytta hit har jag träna typ för två år! Vilka backar!


Det händer mycket nu, snart blir jag nog Calles fru!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha! Ha! Du är rolig du. Vilken svärson jag får :)

2010-05-13 @ 18:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0