Söndag

Igår tittade vi på Eurovision song contest. Riktigt kul va det för vi hade besök av Jessica och Paulina.
Jag röstade på Frankrike för dom va grymt bra! Ska lära mig deras dans, så till sommarn kommer jag skaka rumpa på dansgolven.

Min kompis frasse boy har lämnat mig, dom kom och hämtade han igår och jag tyckte jag hörde hans jamande inatt. Sorgligt. Men nu slipper jag klia näsan och nysa hela tiden. Men han va en sann vän frasse man! 

Nu har jag lagt in bilderna från min kamera så ni kanske vill se dom. Inte så många bilder på lägenheten men det kommer senare :). När det börjar bli fint här.

Jag hade bara kort på badrummet och köket men det få duga tills nu. Första skadan gjorde jag på mitt knä. Jag stöp på asfalten när jag bar kartonger. Jag kan ju säga att jag låg där ett tag för det gjorde förjävla ont!
  

Vi köpte oss en fisk. He's still alive! Hajmat heter han.


Sen var vi ut en helg och träffade nytt folk också. Vi hade riktigt kul innan också! Tur vi kan roa oss.
                

Sen måste jag ju visa lägenhetens cooling! The legend!
    


Det va allt jag hade tagit sen jag flyttat hit men ni ska få se lägenheten lite senare. Om jag kommer ihåg och visa förstås.
Förövrigt så tog det lite mer än en timme och skriva inlägget eftersom datorn är så förbannat seg så titta med andakt (eller hur det stavas) och tänk hur kämpigt jag hade det.


Gud va ni får många fina bilder att titta på, det är det inte många som få!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snyggaste bilderna!

Tagga lördag ;D

2010-06-01 @ 21:01:02
Postat av: Farbror Barbro

Frankrike?????? Fan, va kul du är Isabelle! Stoooor humor :-)

2010-06-02 @ 00:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0