Frasse boy

Vad händer alltså.
Pengarna bara sipper från händerna. Det ser ju ut som jag är rik så mycket som jag spenderar!

En bra grej är att jag har fått en ny kompis. Frasse heter han. Väldigt mjuk och kramgo. En katt.
Jag gillar inte katter men på nått vis så innan slutet så mjuknar jag och ger dom en chans. Vi är kattvakt för Jennies mamma är utomlands. De senaste dagarna har han varit inne på mitt rum flera gånger och jag har kastat ut han varje gång men ändå gick han tillbaka. Jag höll på bli tokig.
Fram till igår, då följde han efter mig som vanligt jag kände mig ensam och han fick sova med mig i min säng och vi hade det så gemytligt! Han låg på kudden bredvid mig och hade tassen på min hand. Nu är vi vänner, bästa vänner!
Jag och Frasseman!

La Familia!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0