Va hände?

Alla som såg let's dance förstår rubriken. Stefan sauk åkte ut och willy fick vara kvar. Då återstår bara en sak att fråga. Va hände?

Över till nånting annat. Imorron ska jag ju som sagt till Övik på Buddy Holly. När det gäller mig känns det bara besvärligt och jag ser inte fram emot det. Tyvärr, men sånn är jag. Men på söndag då kommer jag säkerligen skriva om hur bra det va och att jag säkert vill se det igen. Åter igen, sånn är jag. Schizofren kanske? Eller bara väldigt negativ.



Kom och tänka på en sak när jag hade skrivit det där om otrogna killar, det va forskare som hade kommit fram till att otrogna killar hade lägre IQ än trogna män. Då blir det bara för dom att göra ett IQ test innan dom börjar träffa mig!

Jag ska be dom göra ett IQ test, annars kan livet bli pest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0