Torsdag

Imorron är det fredag och fredag innebär, FREDAGSMYS!!!
Men så himla mysigt ska vi inte ha det, fredagsmys är en kväll framför tv:n så blir det inte imorron.

Fick två bra tips om vad jag skulle göra med min Sourz, gillade tipset med sharonfrukt! Måste testas :). Jag kanske skapar en ny drink, tar patent på den, blir stenrik och framtiden är avklarad. Japp så får det bli!

Jag har ingen fantasi längre om vad jag ska skriva, dagarna ser ungefär likadana ut här. Men tänk när jag flyttar till Övik, ojojoj säger jag bara. Då kommer jag skriva massor och vilka människor jag kommer se. Jag blir svettig bara jag tänker på det!

Där någonstans kommer jag bo. Tror jag...




Jag har ingenting att skriva, men imorron kommer The Diva
(det är Jennie, hon heter så på min mobil)

Kommentarer
Postat av: Nina

nu när du flyttar till stan blir du bönan hela dan

2010-03-25 @ 19:58:52
Postat av: Frida

shit, ska du bo mitt på hopp backen!

2010-03-26 @ 09:58:47
URL: http://frudrutt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men Frida, inte mitt på hoppbacken utan på hopptornet ser du väl

2010-03-26 @ 14:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0