Tisdag

Idag har jag gjort min alldeles egna ost och skinksås och den blev god! Jippi har nog aldrig varit så lycklig på fem år (tror jag det blir) när man fick äta det på skolan. Det va min favvis! Fast det va lite synd att man va som en fegis när man gick högstadiet. Tog inte kompisarna mer mat gjorde man inte det heller, sen så frågade man alltid om dom tyckte om maten och svarade dom nej så sa man såklart "inte jag heller". Men nu har jag växt på mig och äter allt jag tycker är gott och säger nån att det är äckligt hytter jag med näven åt dom.

Efter maten fick jag en stark känsla av att jag vill tatuera mig, nu är frågan vad? Jag vill ha en tatuering som betyder nånting för annars kan man ångra sig.
Jag har ångrat mig många gånger när det gäller att ta hål nånstans, men förnuftig som jag är har jag alltid tänkt efter två gånger och ångrat mig.
Hade jag inte ångrat mig hade jag haft hål i ögonbrynet, tungan, läppen och näsan. Inte fint!


Idag har jag laga mat, så jag är allt annat än lat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0