Tisdag

Man brukar ju ibland säga "du får en puss till påsk", fast då brukar det ju vara flera månader dit.

Det va nån som sa det idag till mig, jaa alltså att jag skulle få en puss till påsk. Jag log lite lätt och skratta tills jag insåg att det är ju för tusan påsk alldeles snart! Läskigt läge.
Det va alltså den där gubben som tog mig på rumpan som sa så. Pinsamt läge.

Insåg en sak till idag. Imorron är det onsdag den 31 mars. Imorron är sista dagen på jobbet. Det är liksom slut, over, kapput(!?) eller hur man stavar. Skönt om ni frågar mig :). Jag är glad.

Idag kan jag inte rimma, men jag kan simma.
Okej jag vann just pris för årets dåligaste rim!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0