Tisdag

Okej jag orkade inte skriva igår när jag kom hem från övik för jag va så trött. Vi hade klivit upp halv sju för att göra några saker.
Det gick bra att köra i stan, det enda som va att det blev inte på kvällen utan ungefär klockan halv sex. Jennie lurade mig in till stan och då menar jag verkligen lurade. Men jag klarade mig nästan felfritt, 4 av 5 fick jag. Det lilla fel jag gjorde va att nästan köra in på fel fil så jag skulle kört mot trafiken men det hade säkert gått bra det också! :D
Nu hade jag tänk lägga ut några bilder från ihelgen :). Och efter bilderna ska jag komma med ett litet erkännande.

                      

Och nu till min lilla hemlighet eller den är egentligen inte så hemlig för hemligheter om mig själv är jag dålig på hålla för mig själv :).
Jag ska flytta till Övik 1 maj. Jag var på arbetsintervju i måndags, det va därför vi klev upp så tidigt. Jag slutar och jobba på coop i april efter nästan två år. Nu gör jag nånting av livet. jajjemän, positiva grejer!! Nu ber jag till gud att jag ska trivas där och allting kommer att gå fint. Jag blir även sambo, med ett barn som bonus.
Vi pratar om Jennie, my best friend och hennes Vendela. Vi kommer komma överens!

Japp, nu ska jag flytta och förhoppningsvis göra nån nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0