Söndag

Nu har vi vaknat. Eller okej för en timme sen :).

Jag vill ha mat. Min mage ber mig att äta. Jag vill äta på max eller pizza. bara jag får fett!! Ungefär så känner jag nu.

Vi hade kul igår eller jaa jag iallafall. Fast jag va på helspänn nästan hela tiden. Övik är inte som åsele. Övik är stort och jag är försiktig för så har mamma uppfostrat mig. Jag va så försiktig så jag till och med höll tummen för min flaska så ingen skulle kunna smyga dit nånting farligt. En klapp på axeln förtjänar jag.
Bilder kommer nog imorron för då far jag hem.

Ikväll ska jag övningsköra. Jag har körkort men jag har aldrig kört i stan. Det är sant. Jennie ska lära mig.

Ikväll ska jag köra bil, det kommer nog bli många mil

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Men snälla ni, lämna Vendela hos mormor ;)

2010-03-14 @ 13:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0