Söndag natt

Kom och tänka på när jag och mamma for hem från lycksele i fredags då lyssnade vi på radion och det va nå reportage om Spring break i USA.

Jag säger då det. Vilket liv, skulle jag varit där skulle jag mest varit rädd och mest stått och tittat på alla tokiga människor. Tokiga människor som skriker "SPRIIIIING BREEEAK" hela tiden.

Nää jag kör nattliv a la Isabelle. Det är alltså en kväll hemma. Mycket lugnare och man slipper tokiga människor.


Nej tack!


Det här med spring break är nog inte riktigt min grej så det får ett stor nej från mej.


Kommentarer
Postat av: sarah

Nej tack???? du mår ju inte bra, spring break 2010-florida-here i come! (: (:

2010-03-22 @ 03:26:34
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vuxet Isabelle, som förstår att det är ingen mening med att supa sig full och stå och skrika.

2010-03-22 @ 17:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0