Onsdag

Idag va jag och mor till lycksele igen. Handlade inte så mycket men lite grann ;).

Ännu ett par solglasögon, men den här gången hade jag tittat på dom två gånger tidigare. Samma med armbandet och det var alltså inget impulsköp!



Sen behöver jag hjälp med en sak, va inne på systemet idag och köpte nånting som jag aldrig testat. Har sett den i en reklam och ville testa. Men nu är min fråga till er. Hur dricker man den godast? Blanda med nått eller? Snälla snälla snälla, ett litet tips bara?


Jag vill ha många bra tips, då kan ni få ett chips :)

Kommentarer
Postat av: linnéa

Jag älskar den dära! Den är så god! Godats till Koskenkorva Green Apple (men den finns inte i sverige tror jag), annars tar du en 6:a vodka, en 6:a sourze och fyller på med sprite och is. (äppeljuice kan man även ha) Och sen blir det så jävla gott! :D

2010-03-24 @ 22:26:24
URL: http://colourofdolor.blogspot.com
Postat av: Erik

Blanda den med sharonfrukt vettja

2010-03-24 @ 22:35:44
URL: http://erikocherik.blogg.se/
Postat av: em

Blanda en del sprit och en del sourz och sen fyll upp med sprite och pressa i saft från en limeklyfta. Mycke lime ska det va ;) Och is. mums :p



PUSSS

2010-03-25 @ 21:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0