Onsdag

Jag har varit på bilbesiktningen, min bil fick underkänt. Så nu är det bara och släng fram stor kovan och laga alla bromsgrejer det va fel på.
När det va färdigt och besiktningskillen skulle köra bilen frågade han om jag ville följa med. Han tyckte nog om mig tänkte jag. Fast jag tackade artigt nej för va skulle vi prata om? Men jag va iallafall glad att han frågade och jag kände mig riktigt speciell! Det varade inte länge för sen när jag pratade med mamma sa hon att dom brukar fråga så.
Det ante mig!

Jag skulle vara kreativ idag också och fixa i lägenheten eftersom jag har sagt upp lägenheten till sista mars. Men jag sitter fortfarande här. Ska sitta ett tag till bara :)


Min bil mår inte riktigt bra, men han är iallafall gla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0