Måndag

Sinnesförvirring för en sekund. Istället för måndag på min rubrik höll jag på skriva tisdag. Tokiga tanke!

Ska jag erkänna en sak. Jag hatar att duscha, det är fruktansvärt jobbigt.
Såhär ser det ut när jag ska gå och duscha:

- Hittar alltid på nånting annat att göra
- Sitter kvar och tittar på tv i hopp om att mamma eller nån har glömt att jag ska duscha. Vilket aldrig händer.
- Tittar intensivt på telefonen och hoppas nån ska ringa så jag måste prata.

Sen efter cirka tre, fyra timmar går jag med tunga steg mot duschen. Det är inte jobbigt att bli blöt men det är bara allt man måste göra innan man ställer sig i duschen och allting efter. Kunde man skippa det så kanske det skulle vara okej att duscha.
Det jag har hittat på nu för att slippa är att jag måste skriva i bloggen och jag har nu suttit här ungefär en halvtimme och jag fortsätter hitta på saker.



Åh nu måste jag gå, jag tror jag kryper ihop i en vrå

Kommentarer
Postat av: Erik

Haha, sådär var det ju att duscha när man var liten! Men roligt inlägg!



Annars håller jag med dig om det du skrev, det lät knasigt.

2010-03-01 @ 21:48:49
URL: http://erikocherik.blogg.se/
Postat av: Jennie

hahaha åhhh du är så seg när du ska duscha! Jag blir automatiskt värsta mamman som tjatar och säger "men gååå och duscha nu isabelle!!!!!" :P

2010-03-02 @ 12:13:02
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0