Lördag

Idag va det fotbollscup som gällde. Småbarna spelade, jag tittade mest på folket runtomkring bara för att jag älskar att titta på folk. Varför vet jag inte men jag tror det går i generna.

Igår såg jag ett jobb på tvn jag skulle vilja ha. Fast det finns bara i london så vitt jag vet. Man kollade i övervakningskameror och se om det blev bråk på gatorna och så. Hel festligt! Kolla på människor hela dagen. Ett riktigt halleluljah moment!

Snart bär det av till Övik men först, en tupplur på soffan!

Titta på människor är kul och en del är ganska ful


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ju ha vart på stamsjön istället på skotertävlingen. Goeste vädre! Ha du hunne bunne hunn? :P

2010-03-06 @ 22:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0