Fredagkväll

Nu har jag ätit en sen middag. Vårrullar och ris. Yummie! Det blev sen middag för jag och mor har varit i lycksele. Jag hade spenderarplånboken med mig idag tydligen ;).

Ännu ett par solglasögon, en receptbok för ensamma helgkvällar och en "plånka".


Sen mitt favoritköp!


Jag lovar i den här boken finns allt! Jag ska skriva några grejer som man kan lära sig:

- Öppna ett granatäpple
- Bygga en grym burgare
- Klunka i sig ifrån en stövel
- Behålla hudens ungdomliga glöd
- Passa en packad bröllopsgäst
- Dela ut en ordentlig smocka

Jaa det finns hur mycket som helst. 500 grejer. Super bra!

Idag köpte jag världens bästa bok, nu kommer jag bli klok!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0