Buddy Holly

Jaa vill ni nu höra hur jag tyckte att det var. Det va mycket bra faktiskt med lite inslag av långtråkig. Det tråkiga va när dom för det mesta pratade, men det är sånt man får ta. Den var ungefär 2,5 timme lång och min favorit va han som spelade basfiol. Jag vaknade till och med inatt av att jag skrattade för jag drömde om han

Men det jag va mest förvånad över va att många va berusade. Kommer dom ens komma ihåg va dom ser undrade jag? Dom kutade mest fram och tillbaka för att gå på toan och sen såg dom lätt förvirrade ut när dom inte hittade tillbaka till sin plats. Jag hade alltså fullt upp med att titta på musikalen och folket runt omkring, va dom gjorde och så. Sen va det några som skrek Modo hockey ett par gånger, jag tog snabbt på mig rollen att skämmas över dom fast jag inte ens visste vilka det var.

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder på min resa till Övik. Inte överdrivet många men några iallafall :).

Vi for först på Coop och handlade lite och detta är nu min kära "bloggbok" som jag ska skriva mina ideér i. samt pennor att skriva med.


Sen blev det goo middag på max


Sen for vi till arenan och proppat med folk blev det, tyvärr fick man inte ta kort under showen. Det va en del som gjorde det men laglydig som man är så lät jag bli :)
 

Sen en sväng förbi statoil i gullänget för att köpa nånting gott. Jag gjorde även ett impulsköp. Solglasögonen, jag såg dom och sen köpte jag dom. Dom vuxna drack kaffe.
 

Jaa ungefär så såg min lördagkväll ut. Eftersom det va mycket folk och jag har sett alldeles för mycket film så hann jag till och med tänka att "tänk om nån har vapen på sig". En annan tanke fick jag också när jag tittade upp i taket, "tänk om taket rasar in", den tanken fick jag för jag har läst för mycket på aftonbladet.se.

Jag hade tänkt uppdatera igår när jag kom hem. Vi komme hem två jag borstade tänderna la mig i sängen och börja snarka direkt och tog mig nästan inte upp imorse. Mega trött va jag ju.

Summa summarum av kvällen:
4 Peggy Sue av 5

Ska jag värdesätta bilkörningen när vi skulle ut från parkeringen från 1 till 10 i irritation sätter jag ungefär en 9a. Jag är bra på köra bil i jämförelse.

Kvällen va mycket bra men nu ska jag dra, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0