Bokköp!

Letar nu efter en skrivbok så jag kan skriva alla mina superbraiga ideér till bloggen! Hittills har jag hittat en och den va lite dyr. Jag är ju en snålis på halvtid.


Men om man skulle ha en sådan där liten bok, då skulle man ändå se ganska professionell ut. Det ser ut som en bok som typ Da vinci skissade sina målningar i, nämen kanske inte riktigt men ni fattar vad jag menar :).
Ska ju till Övik på lördag då kanske jag hittar nå spännande.
Vet ni vad jag ska göra där! Jag ska på Buddy Holly. Just nu känns det inte så spännande men det blir det nog.

Det gulligaste som hänt idag. Det var ett tonårspar som höll handen. Gulligt om ni frågar mig, frågar ni min vän tycker hon det är pinsamt.

Jag letar som ett tok efter en fin bok

Kommentarer
Postat av: Jennie

Antar att jag tar på mig rollen som vännen som tycker det är pinsamt :P

2010-03-07 @ 01:14:23
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0