Hej!

Kul rubrik..

Fått klagomål av mina vänner att jag inte uppdaterat på länge. MEN! Dom kunde inte hjälpa mig med vad jag skulle skriva. Kula vänner.

Men jag har ju köpt en ny dator, bra grej den där datorn. Har webbkamera och till och med en inbyggd mic märkte jag. En riktig Hi-tech grej! Jag känner mig sååå modern.

På midsommar blev jag bjuden på go middag i åsele hos Nina och Ulf. Thank u very much!
Min sambo hade lämnat mig hemma alldeles ensamen. Snäll typ. Men jag sakna hon så mycket så på lördan for jag och hälsa på hon. Hon blev sååå glad!!
Vi for ut och fiska. Blåste uta helvete och vi gav upp rätt snabbt för vi for bara längre och längre ut med båten. Vi försökte ro iland. Kom ingenstans. Vi rodde uta helvete och sen gick fäste sönder till åran och vi greps av panik och började skratta som tusan. Sen blev vi lite mer rädd och ropa på hjälp men ingen kom!
Vi klarade oss iallafall.

Jag fick en midsommar hälsning också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0