yey!

Vet ni vad jag hitta igår på min garderobsdörr!! den va stor, den va monsterlik, den va äcklig!! den hade klor!
Jag gatt ju ta en bild så att alla skulle få se den!

Okej innan ni tittar ska jag erkänna en sak...
den är pytte liten och jag tog ett papper och döda den. jag gatt gå nära för att ens se den. men den hade faktiskt klor på riktigt!



Lite läskig va den fatiskt! jag är lite rädd för spindlar. dom är små och springer fort som satan och sen gör dom ju intrång! dom kan ju krypa in vart som helst och man märker dom inte direkt heller. Dom är helt enkelt äckliga djur som bara gör en skräckslagen!

Jag tror jag ska starta en grupp. Utrota spindlarna gruppen!
Lätt värt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0