Torsdag.

Ännu mer snö! Jag blir tokutt!

 

Sen idag hände nånting obehagligt. En gubbe tog mig på rumpan! Han va typ 70+. Läskiga grejer, men rädd och oskyldig som man är våga man ju inte säga nånting. Jag måste nog lära mig karate så jag kan ge han en karatespark nästa gång! Ja så få det bli.

Ikväll tänker jag ha en, ta-hand-om-mig-själv kväll. Det innebär alltså ansiktsmask, måla naglarna och äta frysta hallon framför tvn!

Idag tog en gubbe på min rumpa, jag blev så äcklad så jag skulle gett han en gammal strumpa

Kommentarer
Postat av: Terese

hahahah! Bella ficke bäst som vanligt!

2010-01-28 @ 19:09:08
Postat av: Anonym

det va tur de inte va på brösten då har du väl fått nå fel på rösten.

2010-01-28 @ 19:29:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0