Spännande grejer!

Det blev vilhelmina igårkväll som hastigast, for till kattis. Men det har varit mycket spännande som hänt medans jag varit där. Jag fick en ny kompis.

 Dålig bild men nu har jag fått min kamera! då blir det bättre kort.

Sen fick jag en stor hundpuss igår, han trodde nog jag skulle bli en hundtjej (hona) så han skulle ha någon att pussas och gifta sig med. Men han insåg ganska snabbt att jag aldrig skulle uppfylla hans önskan så han gav upp!

Men det som va allra mest spännande idag var när jag skulle fara hem. Mamma och pappa har ju alltid sagt att man inte ska dra upp handbromsen på vintern för att den kan frysa fast, då har jag ungefär skrattat och sagt det händer aldrig mig. Men idag fick jag känna guds vrede för att jag inte lyssnat på mina föräldrar.
Men nu ska jag berätta vad som hände, jag skulle fara hem så jag starta bilen och for men jag tyckte det lät så konstigt så jag ställde mig på ica parkeringen för att kolla upp saken då kom en gubbe/man/en av det andra könet och sa att vänstra bakdäcket inte rullade. Jag svor lite lätt och tänkte va fasiken gör jag nu!?
Jag hade tre alternativ, stanna kvar eller köra, ringa en vän eller fråga publiken (människorna på parkeringen). Jag valde att ringa en vän och jag fick hjälp.



Sen höjde jag volymen på stereon och sjöng/skrek sånt är livet med en liten falsk ton ibland.


Min bil är dum, så himla dum så jag blev alldeles stum

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Och vad lärde du dig av detta? Jo, lyssna alltid på dina föräldrar. De vet bäst ;)

2010-01-23 @ 17:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0