Söndag

Jag säger som malin i bonde söker fru, "jag känner mig lite kluven". Väldigt rolig mening som jag brukar dra lite nu och då!
Men anledning till meningen är att jag har ingen aning om vad jag ska skriva idag. Fast jag kan ju berätta att jag har bytt mobil, inte till en ny utan en begagnad (stavas det så!?) mobil. Fick låna min moders för min har blivit utbränd, han orkade inte med det stressade livet han levde. Stackarn!

Fast det som va roligt va när jag spara alla mobilbilder på datorn, jag hitta en massa roliga och jag måste ju visa :)

           

Det va väldigt mycket mer bilder men det hade blivit en massa om jag skulle lägga upp dom! Kanske en annan dag. Men jag fick ju nånting och skriva om iallafall, YEY!
Men ikväll blir det i en annan del av köping, missa inte!


Min mobil är död, nu har jag bytt till en röd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0