Onsdag i all ära!

Jag skrev inge igår för jag somna toktidigt!

Men idag kom jag på att det enda vi människor har gemensamt, och då menar jag alla människor samtidigt, det är vädret. Jag tycker det är så roligt och lyssna på folk som pratar om vädret, då brukar jag stå och le för mig själv. Till exempel när det är kallt då klagar dom på att det inte är varmt och är det varmt så är det för varmt. I vinter har det varit att det aldrig kommer någon snö och nu när det kommer tokmycket snö då är det inte bra. Fast idag är det verkligen tokmycket!
Som jag har kämpa idag för att sopa fram bilen, men jag lyckades till slut!


Se så mycket snö, jag hade tänkt ta kort på min bil men kom på att jag inte hade kameran med mig ;)
Men det är första bilden jag tar med min kamera så passa på och njut.

Nu blir det en exlusiv middag, troligen korv och makaroner. Yum!

Idag har det bara snöa, och nu vill folk att det ska töa

Kommentarer
Postat av: Jocke

De är därför man har garage, så man slipper sopa fram bilen. ;)

2010-01-27 @ 20:55:23
Postat av: Isabelle

Du och ditt garage ;)

2010-01-27 @ 21:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0