Mellanpojken

Om ni har läst jennies blogg har ni lite humm om vad rubriken står för.
Men jag kan dra grejen iallafall, mellanpojken är alltså en kille som båda tycker ser bra ut, det har inte hänt på 20 år! Han var vårat samtalsämne igår kväll/natt. Vi hade tydligen mycket och diskutera för vi var uppe till halv tre när vi skulle gått och lagt oss tidigt. Men det blev så när det aldrig hänt nånting sådant förr, därav namnet mellanpojken.

Åter till dagens händelser, imorse när jag vakna va jag inte riktigt på topp humör, sen for jag på jobbet och helt plötsligt dök en riktig snygging upp som gjorde min dag! Helt plötsligt gick jag runt och såg så himla glad ut och det håller i sig ännu. Tackar för den :).
Sen har jag klara av massor av saker idag som jag inte trodde jag kunde så då steg självkänslan ett snäpp :).



Du är snygg hoppas du inte har hårig rygg

Kommentarer
Postat av: trogen bloggläsare

läste om dedär, lät grymt spännande.

2010-01-16 @ 15:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0