Måndag

Inatt har jag sovit hos mamma och pappa, för det får man fast man är 20 år och bor i egen lägenhet :).

En grej jag har undrat över, när man tittar in en yngre brukar man ju säga lammkött, men va kallar man en äldre då? Gammkött!?

Annars så har jag inte funderat så mycket idag, har varit och ätit tårta, hade kameran hemma så kunde inte ta nått kort. Måste inviga kameran snart, men till vad? Det är frågan. Men nu sitter jag och kollar på guldbaggen och små fnittrar för mig själv, riktigt roligt program detta. Min favorit fick en guldbagge för bästa manliga roll.

Sen har jag märkt att det va ett bra tag sen jag hade skäggig vs. rakad. Ska febrilt leta efter nån het så får ni se resultatet ;). Medan ni väntar kan jag tipsa om en rolig blogg som jag läser varje dag. Riktigt kul!

Man får sova hemma hos mamma, sen hur gammal jag är det är en annan femma

Kommentarer
Postat av: Jenk

Jag brukar kalla äldre för oxfile :P haha .!



och du kan komma hit och inviga din kamera !:)

2010-01-26 @ 23:35:50
URL: http://j3nniie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0