hiss eller diss?

Alltså det här med positivt tänkande..
jag försökte idag men jag föll tillbaka till det negativa hela tiden, så min snälle vän daniel fick påminna mig hela tiden så det gick inge vidare.
Så slutresultatet blev alltså en riktigt diss, det är inte riktigt mig grej. Jag är den negativa typen, med det positiva vid sidan om som kommer in ibland:)

Man kan inte bara tänka positivt hela tiden, det vore ju hemskt! tänk er själv om du ligger i världens förkylning, då vill man bara tycka synd om sig själv, då kan man inte ligga och tänka tur jag inte fick magsjuka och jag blir ju frisk snart.
Nää det går inte så jag tror starkt på att man ska vara negativ ibland också :)

Kommentarer
Postat av: mamma mu

Ge inte upp... Du vet Rom byggdes inte på en dag.

2010-01-06 @ 21:31:52
Postat av: linnéa

HAHAHHA! Gud vare med dig bells!

Han kan göra dig till positiviteten själv, bara du går i kyrkan och ber riktigt ofta!

2010-01-06 @ 23:36:04
URL: http://colourofdolor.blogspot.com
Postat av: Anonym

Det kommer vi ordna, vi får kämpa på några dagar bara;)

2010-01-06 @ 23:36:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0