Helt vanlig torsdagkväll

Jag måste erkänna nånting väldigt roligt. jag har suttit och skrattat åt det ibland i några timmar nu.

Jag stod ju och diskade idag innan jag skulle äta och det är inte smart, men till saken var att jag skulle torka av stekpannan så jag vände mig om för att ta papper och då hördes det som att någon knackade på fönstret. Jag bor ju alltså på övervåningen.
Jag blir ju skiträdd och kollar mot fönstret om det va nån där, som det absolut inte skulle kunna vara om dom inte tagit en stege och klättrat upp men jag såg inget för att det speglades ju bara eftersom jag hade lyset på i köket.
Iallafall så för att jag inte skulle se så förvånad ut om det nu va nån där ute så log jag mot fönstret sådär töntigt tills jag upptäckte att jag hade råkat stänga igen ett skåp med benet som stod lite öppet.
Tänk om nån skulle ha sett mig. Då hade den nog tänkt, "va står hon och flinar där för sig själv för".

Jaa ibland blir det bra tokigt, men roligt och tänka på såhär i efterhand ;)

Kommentarer
Postat av: Dan

2010-01-07 @ 22:52:12
Postat av: Daniel

Haha, så tokigt det kan bli, på en torsdag!

2010-01-07 @ 22:53:32
URL: http://danielmartensson.blogg.se/
Postat av: linnéa

Du är ju inte frisk någonstans! ;P

2010-01-08 @ 00:36:17
URL: http://colourofdolor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0