God morgon/god eftermiddag

Ni får bestämma själv. Jag väljer god morgon för jag vaknade nyss, för idag är jag ledig då få man sova länge man får till och med gå i pyjamas hela dagen, men jag ska överväga saken. Har inte riktigt bestämt mig än hur jag ska göra.

Jag hade en massa konstiga drömmar inatt, fast jag kom bara ihåg två stycken.
En drömde jag om att jag drack en massa vatten, jag svepte flera glas och när jag vakna va jag riktigt törstig.
Den andra drömde jag om min bror, jag hemma hos mamma och pappa i datarummet och han va så glad för han hade fått en egen toalett(!?) Varje gång han kom in i rummet skröt han om det och varje gång borsta han tänderna för att visa hur stolt han va. Mycket konstig dröm!

Nu tänker jag ligga kvar ett tag till i min härligt sköna säng och mysa med min kudde.


Idag har jag sovit länge och igår tappa jag mitt örhänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0