God morgon!

Jag förstod det. Jag skulle använt pippi metoden igår och sagt till på skarpen redan klockan 23.00. Det värsta är att man aldrig lär sig fast man vet att man kommer vara trött.

Över till nått annat. Jag har legat och funderat många gånger på kvällarna. Det är då jag filurar som mest, ibland filurar jag så mycket så jag blir mörkrädd.
Men iallafall att vara halvt blind, eller iallafall nästan halvt blind, det är riktigt jobbigt man ser ju fasiken ingenting. För när jag låg i sängen igår och lyssnade på musik va det nånting som lät i köket, genast tänkte jag att det va nån därinne, istället för att tro att det va nått naturligt. Men till saken hör att skulle det komma en inbrottstjuv till mig skulle jag inte se han/hon/den/det, så då filurade jag ut att jag måste ju skaffa mig en nattvakt :).

Nu ska jag gå och göra det jag gör bäst, nämligen borsta tänderna!

Kommentarer
Postat av: jenkeli

I totally löööv it.! jag kan förövrigt vara din nttvakt om inte tjänsten är tillsatt redaan :)

2010-01-05 @ 16:12:16
URL: http://j3nniie.blogg.se/
Postat av: mamma mu

Kul med din blogg. Å inte ska du vara mörkrädd :)

2010-01-05 @ 18:03:02
Postat av: Sarah

JEJEJ finally, som jag ska läsa! ;p

2010-01-05 @ 21:23:49
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0