Funderare

Jag tog en liten funderare när jag va och borsta tänderna, man tänker ju alltid bra när man är på toan.
Idén fick jag av filmen jag såg, där skickade dom brev till varandra, ioförsig va det två år mellan dom alltså han skrev från 2004 och hon 2006 det va det som va det övernaturliga.
Åter till saken, jag vill skaffa en brevvän det är ju roligt att få brev (jag får dock bara räkningar). Har man en brevvän har man nånting att se fram emot nästan varje dag. Annars brukar jag beställa nått från internet för att ha nånting och se fram emot, fast det är dyrt!

Brev har många positiva sidor
- Är roliga att få
- Frimärke kostar bara 6kr (om det inte är ett tungt brev)
- Man har nånting att läsa framför tv:n en mörk kväll
- Det är roligare än e-mail och sms för man får vänta lite med spänning

Sen kommer jag inte på nå fler, men det där räcker tycker jag.


Som barn fick jag aldrig några brev, för det var aldrig nån som skrev

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja sa just darfor tycker ja du kan skicka ett brev till mig! (:

2010-01-21 @ 06:19:29
URL: http://sarahmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0