Dödshunger och koma

Innan vi åt idag va jag sådär hungrig så man sitter och fantiserar hur man får äta maten och bli mätt och må gott. Vi var och beställde mat idag på åsele grillen och innan vi hade fått maten satt jag och halvdregla och skakade lite smått och drömde mig bort tills när jag skulle sitta i vardagsrummet och hugga in på mitt parisermål.
Sen kom vi hem, jag halvsprang till vardagsrummet och högg in på parisermålet. Sen när jag slängt i mig allt ville jag bara spy, jag blev proppmätt!
Så är det alltid man är döhungrig och slänger i sig maten för att sen lägga sig på soffan och svära över att man inte tog det lugnt och åt sakta. Det sägs att man lär sig av sina misstag, men man lär sig aldrig när man gör det misstaget!


Svulla eller dö, äh ge mig först en korv i brö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0