Burr

Jenk och vendeplutt kommer imorron :). Inte så kul och köra när det är -36.

Jag har tänkt på en sak idag. Tänk dom stackare som levde för länge sen när det inte fanns elektricitet och det va kallt ute, det skulle jag aldrig ha klarat av. Tacka vet jag att jag lever nu när vi får gå hem till varma hem och slippa elda hela tiden.

Fast sen när  man går ut är det ju värre, fast när jag var mindre tyckte jag det va ett evigt tjatande att man skulle ta på sig mössan och täckbyxorna, det va så besvärligt så man gjorde det inte men då fick man ju frysa istället och man lärde sig aldrig. Men nu har man ju blivit vuxen så nu tar man på sig mössan och täckbyxorna och allt i branschen så man ska slippa frysa. Jag har till och med varmfodrade skor :). Annars hade jag alltid vanliga sneakers, så man frös ju sönder tårna.

Det enda jag önskar mig idag är sol och +25!


Lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0