Barack obama

Sitter just nu och ser ett program med Oprah Winfrey, hon är i vita huset och intervjuar Barack Obama och alla som känner mig vet att jag gillar han. Fast ingen förstår varför, dom tror att jag tycker att han är snygg. Abolut inte, han är mäktig!
Så nu ska jag gifta mig med en mäktig man, leva som Michelle Obama och ha två barn, men jag kan skippa hunden.

Ooo där har vi en framtidsplan! En klockren sådan, men dock inte så vattentät. Jag får jobba på den där!




Sen har jag flera framtidsplaner, jag ska fara se vita huset! Jag längt!


Jag ska gifta mig rikt när jag blir stor, då kommer jag kunna köpa mig en massa fina skor!

Kommentarer
Postat av: najna

trots denna sena timma är du bra på å rimma.Klart du ska köpa mycke skor hellre de än en drös kor

2010-01-22 @ 12:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0