12/01-10

Idag har det varit en mycket händelserik dag!
Jag och jennie hade problem med att komma på middag men det blev kycklingsallad. Det mummaste jag vet :)
Men jag skar mig på kniven när jag skulle skära upp baguetten. Först tänkte jag såhär om jag tar det lugnt går det här fint. Men det visade sig att det bara var en tanke. Sen får man en liten chock när man skär sig och sen får man en min som visar hur mycket man lider, fast det egentligen inte gör så ont.



Det är litet men jag kan lova jag led.

Det verkar vara en farlig lägenhet nån förbannelse liksom, jennie gör illa sig hela tiden ända sen hon kom hit. Det är nån förbannelse eller så är hon bara klumpig!

(jag röstar på det sista)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0