Torsdag

Nu har jag inte skrivit på flera dagar, men jag har legat sjuk och såklart tyckt synd om mig själv! Det är så roligt :). Men nu börjar jag bli bättre.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag kan lova att jag hade riktigt mycket att skriva om för två dagar sen, fast det va då. Jag tror jag ska skaffa mig en bok så jag kan skriva ner allt när jag kommer på nått bra.

Jag börjar få lite smått panik. Det är torsdag och på söndag slutar OS. Va ska jag göra då?


Nä tack för mig!

En liten fråga bara. Saknar ni ibland mina rim när jag inte skriver dom?

Kommentarer
Postat av: Mamma Mu

Saknar dom asmycket :)

2010-02-25 @ 17:22:10
Postat av: Anonym

Ja rimmen är poängen med din blogg

2010-02-25 @ 17:59:18
Postat av: Nina

Självklart.Fortsätt rimma helst varje timma,men det går bra en gång /da

2010-02-25 @ 19:54:28
Postat av: Frida

ja, fortsätt rimma kvinna!

2010-02-25 @ 19:58:50
URL: http://frudrutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0