Ojoj

Jag blir lite rädd eller ska jag bli smickrad. Jag väljer det första! Nu har jag fyra st "invandrare" eller va man ska säga som jag kan gänga mig med, gifta mig med. You name it. Jag vågar inte vara trevligt längre, det börjar bli läskigt! Jag måste införskaffa mig en förlovningsring.

Men nu ska vi icke prata om det. Idag har jag köpt filmer, många filmer, bra filmer. En rekommenderar jag stark, Damernas detektivbyrå.



Ja jag har redan sett den, hihi. Jag köper alltid filmer jag har sett. Helt klart värt pengarna för då vet man att dom är bra. En gång slog jag på stort och köpte en jag aldrig sett och va fick jg för det? En mycket dålig film. Så jag tar det säkra före det osäkra!
Det är rätta takter!


Damernas detektivbyrå är bra, den är verkligen nånting att ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0