Muhaha

Känslig läsare varnas. Nu har jag varnat er så då kan ni inte klaga sen för jag har varnat er.

Jag har inte suttit still en stund idag eller dom första två timmarna sen jag vakna har jag suttit men annars har jag varit riktigt kreativ idag. Jag gick till och med och duscha direkt jag tänkte tanken, annars kan det ta upp mot två timmar för jag hittar alltid andra saker och göra :). Men nu varnar jag er igen.



Är de det här som kallas att ta hand om sig själv så gör jag det nu. Synd att man inte kan se normal ut när man tar hand om sig själv, men det bjuder jag på!
Det är en chokladmask, då slog det mig att man får ju finnar av att äta choklad. Det blir spännande att se hur finnig jag blir nu. Inte nog med det mitt nytvättade handfat blev alldeles brunt!

Idag har jag varit på språng, ändå är jag inte ett dugg vrång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0