Men hallå!

Jag glömde berätta det jag egentligen skulle berätta!
Han kommer tillbaka ikväll! Min käraste! Min dator. Pappa ska hämta honom :)
Men han har lite minnesförlust stackarn, så nu måste jag fixa msn och sånt, men det kommer nog gå bra :)
Som en klok man en gång sa, minnet är bra men kort. Det va min pappa som sa det.

Sen har jag funderat på en sak sen jag skrev förra inlägget om att jag inte kom och skriva nånting ihelgen. Gud så tråkigt tänkte jag, hur kul är man på en skala. Så då tänkte jag såhär, om jag försöker skriva nånting då och då men inte så långa inlägg, korta men roliga. Det slår vi på! Absolut.


Jag ska försöka skriva inlägg, annars måste jag nog springa in i en vägg. Fast det skulle inte va så kul, då bli jag nog ganska så ful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0