Melodifestivalen 2010

Ja nu har det börjat igen.



Tyvärr är det samma visa varje år, dåliga låtar ingen man tycker är bra direkt, tråkigt program. Dom försöker skämta och vara rolig men lyckas inte riktigt.
Men ändå! Ändå så sitter man varje år och kritiserar detta program. Hur kommer det sig.
Är det för att det är tradition att titta eller bara för att man för en gångs skull får klanka ner på alla kändisar som inte är så bra? Det är en fråga som tål att tänkas på. Men det får iallafall ett stort NEJ! Kommer ändå fortsätta kolla.

Nog pratat om melodifestivalen. Jag har kommit på en sak, men ni måste ha någon talan också. Jag har en solglasögonsamling hemma, då tänkte jag såhär. Eftersom jag aldrig hinner ha alla så kan jag ta kort när jag har på mig mina fina solglasögon så får ni se vilken supersamling jag har.
Bra idé? Isåfall räck upp en hand!
Dålig idé? Lägg ett veto :)


Samma visa varje år, snart måste jag fälla en tår

Kommentarer
Postat av: Ronern

Räcker upp en hand!



Osså bojkottar vi melodifestivalen. :P

2010-02-06 @ 23:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0