Man vill så mycket

Jag samlar ju som sagt på solglasögon. Hade 17 par nu har jag 18. YEY! Fast nu är jag inne på en sida som heter brillor.nu och jag förbannar den som gjorde sidan. Jag skulle liksom bara testa hur mycket det hade kostat om jag skulle skicka efter alla jag ville ha.

Resultatet:


Vad hade jag gjort om jag hade varit rik. Jag har såklart tryckt på "Till kassan". Nu fick jag helt enkelt titta ledsamt på hemsidan och trycka bort den.
Världen är grym! Jag skulle kunna trycka på Till kassan, men jag vet en som skulle protesterat och sagt meningar som, "gud så onödigt" eller "du har ju inte råd med det där, tänk på pengarna". Nu pratar jag inte om min snåla sida.

Åter igen, världen är grym!


Jag har tråkigt, fast det är inte så pjåkigt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0