Lördageftermiddag

Jag fick min dom av min käre mor och jag ber alla läsare om ursäkt! Jag skulle ha stavat solsidan med stort S, sen skulle det tydligen stå "som stavat fel", inte, "Jag har alltid rättat alla om dom stavat fel" och det skulle inte vara käre mor utan kära mor. Men annars så klarade jag mig fläckfritt.

Jag har även ett erkännande att göra idag. Jag tittar på OS, jag tittar så mycket att jag tittar på repriserna som visas ungefär tre, fyra gånger. Jag har fått OS feber tror jag, det va bara jag som trodde att det va 39 graders feber men det va kanske OS som slog till. Va hände med denna vackra värld?
Men vi tog silver igår! jaa det gjorde vi, mamma skrek så folk måste trott att hon blev misshandlad.


Over and out

Kommentarer
Postat av: Nina

Börja skrika du med så kanske grannarna flyttar

2010-02-20 @ 16:33:28
Postat av: Mamma Mu

Älskar din blogg...

2010-02-20 @ 20:32:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0