Lördag!

Jag har precis kommit hem från mormor. Fick goo maten, men det få man ju alltid när man är hos mormor.

Nu ska jag visa nånting kul. Jag låg och tittade på Vh1 igårkväll och såg två musikvideor som jag tyckte såg riktigt roliga ut.

Först ut Daft punk - around the world. Titta på videon när dom dansar, riktigt bra! Jag försökte hänga med men det gick ju lite dåligare



Sen den här. Min favorit. Alltså titta hur hon sprätte på. Jag försökte inte ens mig på den här dansen!


Nu har jag gjort er sysselsatt för ikväll. Jag tror jag måste pröva mig på sprättdansen. Då kan jag köra den när jag är ute och alla skulle sen älska mig för min dans eller så skulle dom helt enkelt tycka att jag va lite koko.

Men nu blir det melodifestivalen, jag vill inte men man måste ställa upp för laget.


Ta en chans, bjud upp till dans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0